Concurs: Imatge Gràfica del VIII Seminari Internacional de la Càtedra UNESCO

Disseny

(ACTUALITZAT – BASES DEL CONCURS EN CASTELLÀ)

Enguany, la Càtedra UNESCO en e-Learning ha decidit organitzar un concurs per tal d’elaborar la imatge gràfica del seu Seminari Internacional. Aquest any el Seminari Internacional, en la seva vuitena edició, tractarà sobre Teacher Training (Formació de Professorat).

El concurs va orientat als estudiants actuals i alumni del Grau en Multimèdia de la UOC, i té per objectiu dotar el Microsite provisional de VIII Seminari Internacional amb un banner i elements gràfics creatius, alhora que vol donar l’oportunitat als alumnes i alumni del Grau en Multimèdia de posar en pràctica els coneixements adquirits i les seves capacitats creatives.

La temàtica que han de representar els materials del concurs és la formació de docents en tots els nivells (des de primària fins a universitaris) mitjançant l’ús de les TIC. També ha de reflectir l’esperit de la Càtedra UNESCO: cooperació i desenvolupament dels menys afavorits.

Els materials mínims a presentar al concurs han de ser:

1) Un banner per a pàgina web sense cap animació de les següents mides exactes: 830 x 110 píxels en format GIF, PNG o JPG. El banner ha d’incloure el texts següents: “VIII International Seminar” i “Teacher Training: Reconsidering Teachers’ Roles”.

2) Dues imatges de suport complementàries al banner d’una mida mínima de 150 x 150 píxels en format GIF, PNG o JPG.

Consulteu les bases completes del concurs per poder veure tots els detalls, requisits i el premi.

Bases completes del concurs | (Català. PDF, 335 KB)
Bases completas del concurso | (Castellano. PDF, 335 KB)
Imatge per | Daniel Morris sota Llicència Creative Commons CC-BY-SA 2.0